Kardio není jen běh, či jiná podobná aktivita


Kardio je jedním ze způsobů cvičení, při kterém spalujeme velké množství http://support.liftago.com/customer/cs/portal/articles/2162156-p%25C5%2599edobjedn%25C3%25A1vky-na-15-minut-dop%25C5%2599edu kalorií. Věděli jste, že i cvičení na trampolínách je také kardio? Fitness trampolína se momentálně těší velké oblibě, cvičení na trampolínách můžete vidět ve fitku a dostává se postupně i do domácího cvičení. Vše, co ke cvičení na fitness trampolíně doma potřebujete je fitness trampolína a trocha prostoru a samozřejmě znát pár cvičení. V tomto článku vám přineseme pár rad, jak byste v pohodlí domova mohli využívat fitness trampolínu.
 
trampolínové pružiny

Zapněte si hudbu, půjde vám to lépe

 
Ano hudba. Hudba nám dokáže navodit vzpomínky, umíme přijít při ní na jiné myšlenky, a právě při cvičení nás dokáže podporovat a posouvat na vyšší levely. A hlavně budeme mít pocit, že místo cvičení se spíše skotačíme, zda necháváme unášet rytmem hudby. No není lepší se bavit při sportování? Tak pojďme na to, postavte se na fitness trampolínu a nejprve se trochu zahřejte obyčejným skákáním, potom plynule přejděte do skákání na trampolíně s zvedáním kolen střídavě, vydržte skákat alespoň 5 minut. Po pěti minutách změňte pohyb nohou tak, že nebudeme ohýbat kolena, ale budete jen střídat nohy dopředu a dozadu, v tomto cviku setrvejte také alespoň 5 minut. Plynule přejdeme na roznožky, tedy nebudete skákat s nohama dopředu a dozadu ale od sebe do boku, taktéž setrvejte 5 minut. Na závěr si dejte 5 minut roznožek do výšky, jak vám tělo nejvíce dovolí. V případě, že chcete poznat další cviky, při kterých se používá fitness trampolína, případně chcete poznat jiné typy kardio cvičení, určitě se obraťte na internetové stránky společnosti https://inlive.cz/, kde najdete velké množství rad a tipů na správné a efektivní cvičení.

trampolíny v zemi
 

Stačí jen kardio, nebo třeba i plnohodnotnou stravu?

 
Zapamatujte si, že plnohodnotnou stravu musí tělo přijímat, zda cvičí či necvičí, prostě neustále. Za zdravé jedení se považuje jíst 5krát do dne a to zdravé, výživové a plnohodnotná jídla. Pokud i cvičíte, ale nemáte správné stravování, nemůžete očekávat efektivní výsledky, protože je nikdy nedosáhnete, pokud nebudete brát cvičení a jedení jako jeden komplexní balík.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup